طراحی سایت با PHP

طراحی سایت با PHP

مقدمه ای بر طراحی سایت

امروزه داشتن یک وب سایت شرکتی به اندازه داشتن یک مغازه، دفتر یا شماره تلفن حیاتی است امروزه تحقیقات نشان داده که مشتریان انتظار دارند که برندها محتوای آنلاین در مورد تجارت خود داشته باشند. چرا دیگر منتظر بمانید زمانی که مشتریان به دنبال شما هستند اگر صاحب کسب و کاری هستید که هنوز وارد دنیای آنلاین نشده اید با تیم ریگل همراه باشید در ادامه تعدادی از مزیت های داشتن یک سایت را برایتان معرفی میکنیم تا شما را متعجب کند چرا زودتر اینکار را نکرده اید!

حضور آنلاین:

داشتن یک وب سایت به این معنی است که مشتریان همیشه می توانند شما را در هر زمان و هر مکان پیدا کنند.حتی در خارج از ساعات کاری، وب سایت شما همچنان به یافتن مشتریان جدید و ایمن سازی آنها ادامه می دهد.این به کاربر راحتی را ارائه می دهد زیرا آنها می توانند در راحتی خانه خود به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند، بدون اینکه فشار بیشتری برای خرید داشته باشند. به علاوه، از آنجایی که امروزه اکثر شرکت‌ها وب‌سایت خود را دارند، این احتمال وجود دارد که با آفلاین ماندن مشتریان خود را به رقبای خود از دست بدهید.

 تبادل اطلاعات:

در ساده ترین حالت، یک وب سایت راهی سریع و آسان برای برقراری ارتباط بین خریداران و فروشندگان فراهم می کند. می‌توانید ساعات کاری خود را فهرست کنید، اطلاعات تماس، تصاویر مکان یا محصولات خود را نشان دهید و از فرم‌های تماس برای تسهیل درخواست‌های مشتریان بالقوه یا بازخورد مشتریان موجود استفاده کنید. حتی می‌توانید ویدیوهای تبلیغاتی را بارگذاری کنید تا واقعاً مشتریان خود را جذب کنید و کسب و کار خود را به روشی مؤثر و مقرون به صرفه بفروشید. این همچنین یک راه خوب برای تبلیغ کانال های رسانه های اجتماعی و ایجاد یک جامعه با مشتریان خود است

 ابزار های تحلیلی:

ابزارهای تحلیلی به شما این امکان را می‌دهند که مشخص کنید مشتری معمولی شما چه کسی است، چگونه شما را پیدا کرده است، چه چیزی را دوست دارد، و کسب و کار خود را برای به حداکثر رساندن خرید از طریق سایت خود تطبیق دهید. طیف متنوعی از داده‌های موجود همچنین می‌تواند به شما در درک بهتر نحوه تأثیر کانال‌های رسانه‌های اجتماعی بر برند شما کمک کند و حتی می‌تواند فرصت‌هایی را برای تغییر جنبه‌های آفلاین کسب‌وکارتان مانند زمان افتتاح شعب، تبلیغات و محدوده‌های محصول برجسته کند.

  فرصت رشد:

وب‌سایت‌ها، به طور کلی، راه‌های بسیار خوبی برای ارائه مکانی هستند که سرمایه‌گذاران بالقوه می‌توانند به آن مراجعه کنند. این نشان می دهد که شرکت شما در مورد چه چیزی است، چه چیزی به دست آورده است و چه چیزی می تواند در آینده به دست آورد.

  تبلیغات:

ابزارهایی مانند گوگل اد یا تبلیغات اینستاگرام به شما این قدرت را می دهد که با دقت و اطمینان بسیار بیشتری نسبت به روش های سنتی تبلیغات آفلاین به مشتریان دسترسی پیدا کنید. سئو و تبلیغات آنلاین راه بسیار خوبی برای کمک به افزایش آگاهی هستند، اگر به درستی انجام شود، ترافیک وب سایت شما افزایش می یابد. اولین شرکتی باشید که یک مشتری جدید بالقوه هنگام جستجوی آنلاین یک محصول یا خدمات خاص می بیند از صفحه تماس وب سایت یا ویژگی های تجارت الکترونیکی خود استفاده کنید تا خرید یک محصول یا یافتن یک فروشگاه خرده فروشی را آسان تر از همیشه کنید

مزیت های طراحی سایت با php

 

برتری های طراحی سایت با php  چیست؟

       پی اچ پی از محبوب ترین زبان های اسکریپت نویسی است که برای توسعه وب استفاده می شود و سال هاست که چنین بوده است. این زبان از اواسط دهه 90 وجود داشته است و به یک زبان قدرتمند تبدیل شده است که صنعت توسعه وب را متحول کرده است. که توسط برخی از بزرگترین نام ها در صنعت فناوری، از جمله فیس بوک، یاهو و وردپرس استفاده شده است. PHP به دلیل توانایی خود در ایجاد وب سایت های پویا و تعاملی به راحتی مشهور شده است و محبوبیت آن رو به افزایش است.

ما در مورد سادگی، انعطاف‌پذیری و مقیاس‌پذیری زبان و اینکه چگونه این ویژگی‌ها آن را به انتخاب ترجیحی برای توسعه‌دهندگان در سراسر جهان تبدیل کرده‌اند، خواهیم پرداخت. ما همچنین جامعه وسیع و منابع موجود برای PHP را بررسی خواهیم کرد که نقش مهمی در پذیرش گسترده آن داشته است. PHP از سهولت استفاده گرفته تا توانایی آن در مدیریت حجم زیادی از داده ها، ثابت کرده است که یک ابزار حیاتی در دنیای توسعه وب است.

  • Open-source: پی اچ پی یک زبان منبع باز است، به این معنی که استفاده و توزیع آن رایگان است.هر کسی می تواند PHP را دانلود کند و بدون هیچ هزینه مجوز شروع به ساخت وب سایت و برنامه کند. علاوه بر این، PHP جامعه بزرگی از توسعه دهندگان دارد که در توسعه آن، ایجاد کتابخانه ها و به اشتراک گذاری دانش مشارکت دارند.
  • استفاده راحت و یادگیری آسان: یادگیری و استفاده از PHP به خصوص برای مبتدیان آسان است. نحو آن مشابه سایر زبان های برنامه نویسی مبتنی بر C است و درک آن را برای کسانی که تجربه در زبان های دیگر دارند آسان می کند. علاوه بر این، PHP دارای مجموعه گسترده ای از کتابخانه ها، ابزارها و چارچوب ها است که می تواند به توسعه دهندگان کمک کند تا برنامه ها را سریع و کارآمد بسازند.
  • مستقل از پلتفرم: پی اچ پی مستقل از پلتفرم است، به این معنی که می تواند روی هر سیستم عاملی از جمله ویندوز، لینوکس و macOS اجرا شود. این باعث می شود توسعه دهندگان بتوانند بر روی پلتفرم های مختلف کار کنند و برنامه های خود را بر روی هر سروری مستقر کنند.
  • همه کاره: پی اچ پی یک زبان همه کاره است که می تواند برای طیف گسترده ای از پروژه های توسعه وب، از وب سایت های کوچک گرفته تا برنامه های کاربردی سازمانی در مقیاس بزرگ استفاده شود. اغلب برای سیستم های مدیریت محتوا (CMS) مانند وردپرس، وب سایت های تجارت الکترونیک مانند Magento و برنامه های کاربردی مبتنی بر وب مانند فیس بوک استفاده می شود.
  • مقیاس پذیر:پی اچ پی بسیار مقیاس پذیر است و می تواند حجم زیادی از ترافیک را بدون به خطر انداختن عملکرد مدیریت کند. افزودن سرورهای جدید به یک برنامه PHP آسان است و در صورت نیاز، مقیاس آن را آسان می کند.
  • ادغام: پی اچ پی می تواند با طیف گسترده ای از پایگاه های داده و برنامه های شخص ثالث، از جمله MySQL، PostgreSQL، و MongoDB یکپارچه شود. این امر ساخت برنامه هایی را که با سیستم های موجود ادغام می شوند را برای توسعه دهندگان آسان می سازد.

فریمورک های php

فریمورک های PHP نوشتن یک اسکریپت PHP از ابتدا می تواند پیچیده باشد. در برخی موارد، شما باید چندین بار همان توابع را بازنویسی کنید و کار را زمان بر کنید. فریمورک ‌های PHP به ساده‌سازی این فرآیندها و بهبود گردش کار کمک می‌کنند. این ابزارها منابعی را برای ساده‌سازی فرآیند توسعه وب، از جمله کتابخانه‌هایی از کدهای از پیش ساخته و مؤلفه‌ها برای جلوگیری از کدنویسی تکراری فراهم می‌کنند.

1.طراحی سایت با لاراول

لاراول یک فریمورک محبوب و گسترده PHP است که به دلیل سینتکس زیبایش شناخته شده است. دارای بسیاری از ویژگی ها و عملکردهای داخلی است که آن را به ابزاری قوی برای سفارشی کردن برنامه های پیچیده تبدیل می کند. توابع آن عبارتند از احراز هویت کاربر، مدیریت جلسه و ذخیره سازی.

2.CodeIgniter 

CodeIgniter انعطاف پذیر است و الگوهای طراحی MVC و غیر MVC را ارائه می دهد. تیم‌های توسعه‌دهنده بزرگ‌تر می‌توانند با معماری MVC، فرآیند توسعه را سرعت بخشند، در حالی که تیم‌های کوچک‌تر یا توسعه‌دهندگان مستقل می‌توانند بدون استفاده از آن، کدنویسی کنند.

3.Symfony

Symfony یک فریمورک PHP بسیار منعطف است که از یک سیستم جزء ماژولار استفاده می کند. شما می توانید از بین بیش از 50 جزء PHP قابل استفاده مجدد برای پروژه خود انتخاب کنید. اگر فقط به کمک کمی نیاز دارید، می توانید تصمیم بگیرید که به جای تکیه بر کل کتابخانه از کدام ماژول ها استفاده کنید.

                       امنیت طراحی سایت با php

    امنیت طراحی سایت با php

از آنجایی که PHP ستون فقرات تقریباً هر وب سایتی است، بنابراین، امنیت PHP را نباید به هر قیمتی نادیده گرفت. با این حال، توسعه دهندگان PHP این امتیاز را دارند که از تهدیدات رایج اجتناب کنند. و همه اینها با کمک ویژگی های امنیتی داخلی PHP که محافظت از وب سایت را برای توسعه دهندگان آسان تر می کند، مفید است. همانطور که قبلا اشاره کردیم PHP قدرتمندترین زبان سمت سرور است، PHP از 80 درصد وب جهان با 10 میلیون دامنه برتر استفاده می کند. به همین دلیل، باید بدانید که PHP به شما کمک می کند تا در برابر هکر ها از سایتتان محافظت کنید. ایمن سازی برنامه های کاربردی وب از انواع حملات جعلی، وظیفه نهایی یک توسعه دهنده وب است. شما باید برنامه های وب خود را به اندازه کافی ایمن سازی کنید که هیچ مشکل امنیتی یا حفره ای نداشته باشد. برنامه های مختلف PHP بخش های مختلف کد و اسکریپت های خود را با سایر برنامه های وب به اشتراک می گذارند. در صورتی که کد به اشتراک گذاشته شده آسیب پذیر تشخیص داده شود که PHP با استفاده از فریمورک ها و ابزارهای جدید در چند سال گذشته معرفی شده‌اند، اکنون مدیریت امنیت درجه یک آسان‌تر از هر زمان دیگری است.

 

 

 

مشاوره با کارشناسان 09126364208
09216803273