اهمیت لوگو نوشتاری

اهمیت لوگو نوشتاری

طراحی لوگو نوشتاری:

در مقاله قبلی شما کاربران عزیز را با طراحی لوگو، مزیت های طراحی لوگو، دلایل داشتن لوگو و همچنین انواع لوگو آشنا کردیم؛ در این مقاله قصد داریم آموزه های خود را در رابطه با انواع لوگو کامل تر کرده و با جزئیات بیشتری آنها را ارائه دهیم.

در این جلسه شما عزیزان را با مبحث طراحی لوگو نوشتاری و دلایل محبوبیت این نوع لوگو آشنا خواهیم کرد تا پس از مطالع دقیق مقالات طراحی لوگو، بتوانید بهترین لوگو را از نظر طرح، رنگ، نوع طراحی و .. سفارش دهید.

تعریف لوگو نوشتاری:

همانطور که از اسم مشخص است لوگو نوشتاری ( یا لوگو تایپ)، لوگویی است که با استفاده از فونت ها، حروف، نوشته ها و .. طراحی می شود.در این نوع لوگو ها با استفاده از نوشته، هویت برند و مفهوم نوع کسب و کار به مخاطب منتقل می شود. بنابراین از آنجایی که لوگو با استفاده از نوشته و حروف طراحی خواهد شد طراحان باید نهایت دقت و تمرکز را داشته باشند تا بتوانند مفهوم کسب و کار را به آسانی در ذهن مخاطب ثبت نمایند.

لوگو نوشتاری هم به صورت انگلیسی و هم به صورت فارسی طراحی می شود، اما در لوگوهای فارسی به دلیل تنوع در طراحی حروف و فونت ها خروجی لوگو جذاب تر و حرفه ای تر خواهد بود.

اهمیت لوگو نوشتاری:

یکی از مهمترین دلایل کاربران برای داشتن لوگو، معرفی برند و هویت کسب و کارشان به مخاطبان است، لوگو نوشتاری به دلیل ساختار ساده و قابل فهم برای ذهن ببیندگان، می تواند بیشترین تاثیر را در ذهن و فکرشان داشته باشد.

از دیگر نقاط قوت لوگو نوشتاری می توان به انعطاف پذیری در تغییر لوگو اشاره کرد، شما می توانید رنگ لوگو را در هر زمانی که مایل بودید تغییر دهید، با این تغییرات ساختار اصلی لوگو ثابت می ماند و فقط با تغییر رنگ فونت و نوشته، جذابیت و تازگی بیشتری را به آن می بخشید.

تفاوت لوگو تصویری و لوگو نوشتاری:

همان گونه که در ابتدای بحث گفته شد لوگو نوشتاری کاملا از حروف و متون تشکیل شده است و طراح سعی بر این دارد با استفاده از فونت و حروف، برند و کسب و کارتان را به کاربران معرفی نماید.

اما در لوگو تصویری به کمک تصاویر، نماد ها، آیکون های مرتبط با بیزینس با مخاطبان ارتباط برقرار می شود. توجه داشته باشید تصاویر و نحوه طراحی باید به گونه ای باشد که هم در ذهن کاربر ماندگار باشد و هم تشخیص نوع بیزینس از طریق لوگو میسر باشد.

از نظر جلوه بصری و میزان تاثیرگزاری لوگو تصویری بالاتر از لوگوی نوشتاری قرار دارد.

مراحل طراحی و سفارش لوگو نوشتاری تیم ریگل:

شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت ریگل و مشاهده های مقاله ها و تعرفه قیمت ها، سفارش خود را به ثبت برسانید.

تیم ریگل پس از مشاهده درخواست شما، جلسات مشاوره ای را برای شما برگزار خواهد کرد تا مسیر راه و نحوه اجرای طرح برای شما عزیزان شفاف تر گردیده و سفارشتان به ثبت نهایی برسد.

سیاست تیم ریگل همواره بر این اصل بوده است که بهترین کیفیت را همراه پشتیبانی حرفه ای توسط متخصصین به شما ارائه دهد.

کلام آخر...

امروزه هر کسب و کاری برای رونق و شناخته شدن هرچه بیشتر باید جذابیت بصری را تا حد امکان بالا ببرد، لوگو نوشتاری بستری فراهم کرده تا بتوان نام برند و هویت را به آسانی در ذهن مخاطب ثبت کرد، این ماندگاری در ذهن باعث پیشرفت بیزینس و اعتماد کاربرانش خواهد شد.

تیم ریگل آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد، کافیست با شماره ها درج شده تماس حاصل نمایید و پس از مشاوره و ثبت سفارش صاحب یک لوگوی حرفه ای و قدرت مند باشید.

 

 

مشاوره با کارشناسان 09126364208
09216803273