طراحی لوگو پوشاک 

طراحی لوگو پوشاک 

 صنعت پوشاک و لباس در سال های اخیر به یکی از جذاب ترین و پر تب و تاب ترین مشاغل تبدیل شده است و به همین خاطر نیز طراحی لوگو بیش از گذشته برای این صنعت اهمیت پیدا کرده است. این صنعت روز به روز در حال  پیشرفت و گسترش است و رقابت شدید بین تولیدکنندگان و فروشگاه های پوشاک ایجاد شده است. به خصوص لباس های رسمی و مجلسی با اینکه کمتر از لباس های دیگر مورد استفاده قرار می گیرند اما به دلیل قیمت بالای آن ها نیاز به یک لوگو خاص و منحصر به فرد دارند. اگر کسب و کار شما به گونه ای است که به هر نحو با پوشاک سر و کار دارید و تمایل به داشتن یک لوگو جذاب و خاص برای کسب و کار خود هستید در ادامه با ما همراه باشید.

مزایای طراحی لوگو برای لباس فروشی ها

طراحی لوگو پوشاک نه تنها برای تولید کننده بلکه برای فروشگاه های لباس نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. طراحی لوگو حرفه ای برای لباس فروشی در همان نگاه اول روی مشتریان تاثیر گذاشته و باعث جذب مشتری می شود. با این کار مشتریان می فهمند که شما قابل اعتماد هستید و در کار خود جدیت کافی را دارید. همچنین آن ها برای کسب و کارهایی که لوگو دارند ارزش زیادی قائلند و سعی می کنند خرید خود را از این فروشگاه ها انجام دهند. با طراحی یک لوگو مناسب می توانید برند خود را تاسیس کنید و برای تبلیغات و برندسازی از آن استفاده کنید. می توانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و مشتریان جدید بیشتری را به خود جذب کنید. 

طراحی لوگو لباس چطور انجام می شود؟ 

مراحل طراحی لوگو لباس

طراحی لوگو پوشاک با توجه به نوع آن مشخص می شود. برندهای پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه هریک لوگو مخصوص به خود را دارند. لوگو لباس در هر سبکی هر چقدر اصولی تر و حرفه ای تر طراحی شود برند بهتر دیده خواهد شد و باعث رشد و پیشرفت برند می شود. 

طراحی لوگو پوشاک زنانه  

از آنجا که خانم ها طرفداران پر و پا قرص برندهای پوشاک هستند به همین خاطر طراحی لوگو لباس زنانه باید با دقت بیشتری انجام شود. ابتدا باید مشخص شود که لباس دوخته شده مناسب برای کدام قشر و جامعه است و در واقع باید قبل از طراحی جامعه هدف مشخص شود. باید طبق شناحت مشتریان و نوع احساسات آن ها برای طراحی لوگو اقدام کرد.

طراحی لوگو پوشاک مردانه

در طراحی لوگو لباس مردانه نیز همچون بانوان باید جامعه هدف را در نظر گرفته و متناسب با آن لوگو را طراحی کرد. سادگی مهم ترین اصل در طراحی این نوع لوگو است. همچنین انتخاب رنگ هایی برای لوگو که با شخصیت رسمی و جدی آقایان بیشتر همخوانی داشته باشد.

طراحی لوگو لباس بچه گانه 

طراحی لوگو پوشاک بچه گانه باید متناسب با قشر کودک باشد. انتخاب رنگ های شاد و جذاب و طراحی فانتزی برای لوگو لباس بچه گانه از اهمیت بالایی برخوردار است. می توان برای این گونه لباس ها از لوگوهای تصویری نیز استفاده کرد.

نکات مهم در طراحی لوگو مد و پوشاک

در طراحی لوگو پوشاک رعایت یک سری نکات ضروری است از جمله:

  • طرح لوگو باید ساده باشد

اصل سادگی باید برای طراحی تمامی لوگوها رعایت شود. بیننده در نگاه اول باید مفهوم کسب و کار و اهداف آن را به صورتی کاملا شفاف درک کند. لوگو نباید شلوغ و رنگارنگ باشد. چرا که مخاطب از آن خسته شده و اهمیتی به آن نمی دهد. از سوی دیگر از آنجا که لوگو در تمامی قسمت های برند و تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد و سایز آن تغییر می کند، به همین خاطر لوگو در میان شلوغی ها و رنگ ها گم می شود و نمی تواند آن طور که باید تاثیرگذار باشد. لوگو باید عاری از هرگونه پیچیدگی باشد. شلوغی لوگو باعث می شود حواس بیننده پرت شود

  • لوگو نباید وابسته به زمان و مکان باشد.

طراحی لوگو پوشاک باید ماندگار باشد. نیاز نیست هر سال و یا هر چند سال یک بار اقدام به طراحی لوگو کنید. بهتر است در همان ابتدای کار از یک تیم طراحی حرفه ای برای طراحی لوگو کمک بگیرید و تا سالیان سال در میان مشتریان با یک لوگو شناخته شوید. لوگو باید برای تمامی زمان ها مناسب باشد. استفاده از عناصر مد روز برای طراحی لوگو باعث می شود که به مرور زمان لوگو شما به فراموشی سپرده شود. همچنین ممکن است در ابتدای کار فقط یک مزون کوچک داشته باشید. اما با گذشت زمان و وسعت گرفتن کار در سطح کشور و یا حتی جهان بتوانید از همان لوگو ابتدایی خود استفاده کنید و نیاز نباشد که آن را تغییر دهید.

  • انتخاب رنگ لوگو

رنگ انتخابی برای لوگو باید جذاب باشد و نباید بیش از دو تا سه رنگ برای طراحی لوگو پوشاک استفاده شود. هریک از رنگ ها نشان دهنده یک حس خاص است. طراح باید از روانشناسی رنگ ها برای طراحی لوگو بهره بگیرد. انتخاب درست رنگ احساسات مشتری را بر می انگیزد و در او انگیزه خرید را القا می کند. برای انتخاب رنگ می توان به نوع لباس تولید شده و همچنین طرفداران آن لباس نیز توجه کرد. به عنوان مثال اگر پوشاک برای رده سنی جوانان تولید می شود بهتر است در طراحی لوگو از رنگ های جذاب همچون قرمز استفاده شود. 

  • اجزای لوگو باید متعادل باشند.

طراحی لوگو پوشاک باید به گونه ای باشد که در تمامی سطح قابل استفاده باشد و اجزا تعادل خود را حفظ کنند. به خصوص برای تبلیغات و برندسازی، به دلیل اینکه لوگو در سایزهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد، باید تمامی اجزای برند وضوح کامل داشته باشند. 
۵.لوگو باید قابلیت نمایش به رنگ سیاه و سفید را داشته باشد.
ممکن است بخواهید از لوگو در تبلیغات روزنامه ها استفاده کنید. به همین خاطر مهم است که به رنگ سیاه و سفید نیز بتواند وضوح خود را حفظ کند.

  • لوگو باید به یادماندنی طراحی شود.

لوگو چیزی است که در ابتدای امر مشتری با آن مواجه می شود و از کسب و کار در ذهن خود حفظ می کند. لوگو باید به گونه ای طراحی شود که تا مدت ها ذهن را درگیر خود کند و بتواند آن طور که باید در ذهن مشتری باقی بماند.

سفارش طراحی لوگو مد و پوشاک 

طراحی لوگو پوشاک نیاز به یک تیم طراحی حرفه ای دارد که بتواند تمامی اهداف شما را در قالب لوگو بگنجاند و لوگویی خاص و منحصر به فرد برای فروشگاه و یا برند شما طراحی کند.  تیم طراحی ریگل با برخورداری از کادری مجرب و حرفه ای ارائه دهنده انواع خدمات طراحی می باشد. برای دریافت مشاوره در خصوص طراحی لوگو لباس و همچنین اطلاع از تعرفه ها و ثبت سفارش می توانید با ریگل تماس حاصل نمایید.
 

مشاوره با کارشناسان 09126364208
09216803273