تعرفه قیمت طراحی و چاپ کارت ویزیت در تبریز

تعرفه قیمت طراحی و چاپ کارت ویزیت در تبریز

تعرفه قیمت طراحی و چاپ کارت ویزیت در تبریز:

کاربر گرامی شما می توانید در این صفحه قیمت و نحوه سفارش طراحی کارت ویزیت در تبریز(همچنین کلیه شهر ها)مشاهده و بررسی بفرمایید.

گروه آژانس دیجیتال مارکتینگ ریگل متشکل از تیم قوی و متخصص آماده ی ارائه خدمات طراحی و چاپ کارت ویزیت در تبریز و کلیه شهرهای کشور می باشد.

طراحی و چاپ کارت ویزیت:

چاپ کارت ویزیت می تواند ایده خوبی برای توسعه و شناخته شدن کسب و کار شما باشد.شما می توانید از همین طریق با کارشناسان ما در ارتباط باشید.شما همچنین میتوانید برای سفارش کارت ویزیت از ایده و طرح خودتان و یا از ایده متخصصین تیم ریگل استفاده کنید.

تیم ریگل از با کیفیت ترین و به روز ترین رنگ و طرح ها در طراحی و چاپ کارت ویزیت استفاده مینماید.نکته حائز اهمیت این است که شما سفارش خود را در سریع ترین زمان ممکن و با کیفیت بسیار مطلوبی دریافت خواهید کرد.

پس شما نیز میتوانید بت سفارش طراحی و چاپ کارت ویزیت آینده درخشان و موفقی را برای کسب و کار خودتان رقم بزنید.

انواع کارت ویزیت از نظر طرح و جنس :

کارت ویزیت نوشتاری:

کارت ویزیت های نوشتاری گزینه بسیار خوبی برای نوشتن می باشند این کارت ها بدون روکش و در سایزهای 4.8و8.5به چاپ می رسند.کارت ویزیت نوشتاری جز محبوب ترین و پرطرفدارترین کارت ویزیت ها است.

 

کارت ویزیت سلفون مات و سلفون براق:

اگر بخواهیم در ابتدا از نظر قیمت بررسی کنیم این نوع کارت ویزیت مقرون به صرفه می باشد.این کارت بر روی کاغذ گلاسه300گرم چاپ می شوند.دلیل استفاده از سلفون در ساخت این نوع کارت استحکام و مقاومت مطلوب و جلوگیری از برخورد پوست دست با رنگ های چاپ شده می باشد.

 

کارت ویزیت لمینت مات و لمینت براق:

همانند کارت ویزیت های سلفونی این نوع کارت ها روی کاغذ گلاسه 300گرمی به چاپ می رسند.از ویژگی های خوب این نوع کارت می توان به محکم بودن آنها اشاره کرد چرا که این کارت ها به سختی مورد خمیدگی یا پارگی قرار می گیرند.

 

کارت ویزیت مخملی:

طریقه ساخت کارت ویزیت مخملی در 2صورت می باشد:روش اول روکش سلفونی مخملی نرم روی گلاسهد300گرم قرار می گیرد.و در روش دوم سلفون مخملی روی لمینت استفاده می شود.که دارای تنوع نامحدود در انتخاب رنگ می باشد.

 

کارت ویزیت طلا کوب:

یکی دیگر از خدمات حرفه ای تیم ریگل چاپ کارت ویزیت طلا کوب می باشد.در روی کاغذ گلاسه 300 گرم چاپ می شوند.

 

کارت ویزیت pvc  :

همانطور که از اسم مشخص است جنس این نوع کارت ها از pvcمی باشند.از جمله کارت های مشابه با این جنس می توان به کارت های عابر بانک یا گواهی نامه اشاره کرد.دلیل استفاده بسیار زیاد از این نوع کارت جنس و مقاومت بسیار عالی آن می باشد.و قیمت آن به مراتب از کارت ویزیت های دیگر بیشتر می باشد.

 

 

 

مشاوره با کارشناسان 09126364208
09216803273