تعرفه قیمت طراحی و چاپ کارت ویزیت در تهران

تعرفه قیمت طراحی و چاپ کارت ویزیت در تهران

چاپ کارت ویزیت در تهران (و کلیه شهرستان های کشور):

کاربر گرامی شما در این صفحه می توانید تعرفه چاپ کارت ویزیت ها رادر تهران طبق سایز و جنس ، مشاهده نمایید.پس از بررسی و مشاوره با کارشناسان تیم ریگل می توانید سفارش طراحی و چاپ کارت ویزیت خود را به ثبت برسانید؛ ما در تیم ریگل به صورت کاملا تخصصی کارت ویزیت ها را طراحی خواهیم کرد و تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بهترین کیفیت و خدمات را به شما عزیزان تحویل بدهیم.

کارت ویزیت ها چه تاثیری در شناخته شدن کسب و کار دارند؟

یکی از ضروری ترین کارهای که می توانید برای تبلیغات و بازاریابی بیزینستان انجام دهید استفاده از کارت ویزیت می باشد؛ کارت ویزیت شامل اطلاعات مختصر و کاملی از شما و نوع کسب و کارتان می باشدکه باعث می شود جذاب تر و سریع تر در ذهن مخاطب خود نقش ببندید.

در ادامه به صورت واضح تر تاثیر کارت ویزیت را برای شما عزیزان شرح می دهیم:

کارت ویزیت باعث می شود راحت تر در ذهن مخاطب ثبت شوید:

هنگامی که شما افراد را ملاقات می کنید با ارائه کارت ویزیت به آنها این فرصت را دارید تا بتوانید بعد ها مشتریان با شما ارتباط برقرار کرده و محصول یا خدماتتان را به ان ها بفروشید.

مشتریان اگر به محصول و خدماتتان نیاز داشته باشند می توانند از روی اطلاعات کارت ویزیت(تماس،آدرس،وب سایت،شبکه های اجتماعی، ...) شما را پیدا کنند.

کارت ویزیت ها از نظر هزینه مناسب هستند:

یکی از بزرگترین مزایای کارت ویزیت در بحث بازاریابی ارزان بودن طراحی و چاپ کارت ویزیت می باشد.

شما می توانید با کمترین هزینه ، تبلیغات قدرتمند و بزرگی را برای کسب و کارتان انجام دهید.

کارت ویزیت نشان می دهد شما آماده خدمت رسانی به آنها هستید:

زمانی که کارت ویزیت را به دست مشتری می دهید این حس را به او القا می کنید که شما آماده هستید تا محصولاتتان را به آن ها عرضه کنید و نیاز های آن ها را به بهترین شکل برطرف سازید.این امر در اعتبار سازی و اعتماد آن ها به شما نقش بسزایی خواهد داشت.

موارد مهم در انتخاب کارت ویزیت:

انتخاب بهترین سایز و جنس کارت ویزیت مراحل اصولی را در پیش دارد ، توصیه می کنیم قبل از سفارش اهداف خود را از طراحی کارت ویزیت با توجه به نوع کسب و کارتان مشخص کنید تا بتوان بهترین بازدهی را این نوع تبلیغات بگیرید.

ساده ترین شکل کارت ویزیت ، کارت ویزیت مستطیلی و دور گرد هستند، اما توجه داشته باشید در شرکت آژانس دیجیتال مارکتینگ ریگل شما می توانید هر طرح شکلی را برای طراحی کارت ویزیتتان سفارش دهید.

کلام پایانی:

اگر به دنبال معرفی و تبلیغ کسب و کارتان به افراد زیادی در سطح گسترده ای هستید، ما داشتن کارت ویزیت را به شما پیشنهاد می کنیم؛ ما  در تیم ریگل با درنظر گرفتن کلیه نیازهایتان و هزینه و بودجه تان بهترین کارت ویزیت را برای شما به چاپ می رسانیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید.

مشاوره با کارشناسان 09126364208
09216803273