تعرفه قیمت طراحی و چاپ کارت ویزیت در کرج

تعرفه قیمت طراحی و چاپ کارت ویزیت در کرج

سفارش طراحی و چاپ کارت ویزیت در کرج(همچنین کل کشور):

ابتدا از این که تیم ریگل را برای سفارش کارت ویزیت انتخاب کرده اید کمال تشکر را داریم،در این صفحه شما می توانید تعرفه قیمت و نحوه سفارش را مشاهده کنید.پس از بررسی ،شما میتوانیدسفارش خود را برای طراحی کارت ویزیت به تیم آژانس دیجیتال مارکتینگ ریگل بسپارید ما به شما کمک می کنیم تا بتوانید کسب و کاری پر رونق برای خودتان رقم بزنید.

نمونه کار های تیم ریگل در کدام قسمت قابل مشاهده است ؟

در تیم ریگل با تلاش و علم متخصصین تعداد زیادی کارت ویزیت طراحی و به چاپ رسیده است شما میتوانید از طریق لیک زیر به نمونه کار دسترسی و انها را مشاهده کنید.

معرفی جامع کارت ویزیت:

کارت ویزیت آسان ترین روش برای بازاریابی و تبلیغات حرفه ای می باشد ،اگر چه کارت ویزیت از نظر اکثر افراد یک تبلیغ ساده بنظر می رسد اما همین تبلیغ به ظاهر ساده در روند رشد و شناخته شدن کسب و کارتان تاثیر بسزایی دارد.

نحوه انتخاب طرح کارت ویزیت:

شما باید نوع طرح و رنگ کارت ویزیت خود را بر اساس جامعه هدفان مشخص کنید،تا بتوانید آسانتر و بهتر از این راه با افراد تعامل برقرار کنید.

هرچه کارت ویزیت شما حرفه ای تر و خاص تر باشد کسب و کار شما به صورت عمیق تری در ذهن مخاطب ثبت خواهد شد.

مزایای کارت ویزیت :

کارت ویزیت یکی از تاثیر گزارترین ابزار تبلیغات و بازاریابی می باشد،کارت ویزیت شامل اطلاعاتی مانند آدرس محل کار ،تلفن ،نام برند و ... می باشد که مشتریان با استفاده از این اطلاعات به خدمات شما دسترسی پیدا می کنند.

سایز کارت ویزیت ها به چه صورت است؟

کارت ویزیت ها معمولا در دو صورت به چاب می رسند. حالت اول به صورت مستطیل شکل و در ابعاد 5.8در5.4و یا 5.8در 5.5و در حالت دوم به صورت مربعی شکل در ابعاد 5.5در5.5به چاپ می رسد.شما میتوانید طبق سلیقه و نظر خودتان ابعاد آن را انتخاب کنید.

انواع کارت ویزیت:       

کارت ویزیت بسته به جنس و ضخامت کغذ و روکش به دسته بندی های مختلفی از جمله طلاکوب،مس کوب،نقره کوب،لمینت مات و براق،....تفسیم بندی میشود.

مشاوره با کارشناسان 09126364208
09216803273