معرفی لوگو سه بعدی

معرفی لوگو سه بعدی

لوگو سه بعدی

مقدمه:

ما در طی مقالاتی که در سایت ریگل منتشر می کنیم، تمامی تلاش خود را به کار می گیریم تا بهترین و پربارترین مطالب آموزشی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم؛ همانطور که در مقاله های قبلی بیان کردیم، هدف از انتشار آموزه ها و مطالب، آموزش یک سری اصول و قواعد در رابطه با انواع لوگو مانند لوگو تصویری، لوگو نوشتاری، لوگو مسکات، لوگو ترکیبی  و ... می باشد؛ قطعا در آینده مطالب را بیشتر توسعه خواهیم داد تا هرچه بیشتر شما عزیزان در عرصه رقابت موفق تر باشید.

این جلسه نیز مانند جلسات قبل به سراغ تعریف و آموزش کامل یکی دیگر از انواع لوگو ها به نام لوگو سه بعدی می رویم؛ با مطالعه این مقالات شما کاربران و صاحبان بیزینس خواهید توانست بهترین نوع لوگو و حرفه ترین طرح و رنگ را برای آرم بیزینس خود داشته باشید؛ پس تا انتهای بحث با ما همراه باشید...

 در این جلسه به شرح مباحثی از جمله لوگو سه بعدی چیست، کاربرد و مزایای لوگو سه بعدی و نحوه سفارش لوگو حرفه ای خواهیم پرداخت.

تعریف کلی لوگو سه بعدی:

لوگو سه بعدی، نوعی لوگو محبوب و پرطرفدار است که با استفاده از تصاویر و آیکون ها طراحی می شود؛ تفاوت لوگو سه بعدی با دیگر لوگو ها در نحوه طراحی آن است، لوگو سه بعدی به علت چند بعدی بودن، کاربر احساس می کند تصاویر واقعی هستند.

در زیر چند نمونه آرم شرکتی که از نوع لوگو سه بعدی هستند را برای شما به نمایش می گذاریم تا بهتر بتوانید مطالب گفته شده را درک کنید.

کاربرد و ویژگی لوگو سه بعدی:

لوگو سه بعدی، به دلیل جذاب بودن و فریب دادن ذهن کاربران، طرفداران زیادی را از آن خود کرده است.

لوگو سه بعدی در جذب کاربران و ماندن در ذهن و مغز آن ها بسیار فوق العاده عمل کرده است. در ادامه بحث چندین ویژگی مهم لوگو سه بعدی را برایتان شرح می دهیم؛ توجه کنید لوگو سه بعدی دارای صد تا ویژگی و آپشن مثبت می باشد که طبیعتا در ظرفیت بحث ما نخواهد گنجید.

  1. جذابیت بسیار زیاد برای کاربران:

لوگو سه بعدی چون به واقعیت و صحنه های جهان پیرامون نزدیک است(به دلیل چند بعدی بودن و حجم آن) بهتر توانسته ارتباط صمیمانه ای را با کاربران برقرار کند. سعی کنید در طراحی لوگو حرفه ای خود، بهترین استایل و هارمونی رنگ را به کار بگیرید تا بتوانید تاثیر آن را در چشم مخاطبانتان چند برابر کنید.

  1.  باعث شناخته شدن و اعتبار برندیگ شما خواهد بود.

لوگو سه بعدی وقتی بتواند مفهوم و نوع کسب و کار شما را به مخاطب معرفی کند، می تواند بستر اعتماد و معتبر بودن آن را نیز به وجود آورد. مهمترین شرط برای داشتن کسب و کار موفق و ارائه خدمات، رفع نیاز کاربر و اعتمادسازی در ذهن ان هاست، ذکر این نکته برای هر صاحب کسب و کاری ضروری است.

  1.  انتقال مفهوم و مقصود ساده تر است.

لوگو سه بعدی از جهت واقعی بودن آن و قوی بودن در تمامی جنبه های طراحی ،بهتر می تواند مقصود و منظور بیزینس شما را منتقل کند.

  1.  مطابق با اصول روز و امکان آپدیت در زمان های بعد:

لوگو سه بعدی از به روز ترین لوگو های روز دنیاست. اگر بخواهید طراحی لوگو حرفه ای را داشته باشید بهتر است به سراغ لوگو سه بعدی بروید. از طرف دیگر، لوگو سه بعدی را در زمان های بعد در مواقع لزوم می توان تغییر یا ارتقا داد. این امکان به راحتی در لوگو سه بعدی امکان پذیر بوده و جای نگرانی نیست.

برای طراحی لوگو لازم می دانیم یادآوری کنیم که هرگاه برای کسب و کارتان لازم داشتید آرم شرکت خود را طراحی کنید، بهتر است آن را به دست طراح یا متخصص بسپارید، چرا که افرادی هستند که خودشان لوگو موردنظرشان را طراحی می کنند در حالی که طراحی لوگو حرفه ای نیازمند اصول و سواد مختص به خودش است.

نحوه سفارش طراحی لوگو:

بهترین قدم برا سفارش لوگو حرفه ای ، انتخاب طرح و رنگ متناسب با نوع کسب و کار شماست. تیم ریگل آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است؛ بهتر است قبل از ثبت نهایی سفارش، با متخصصین طراحی سایت ریگل مشورت کنید تا آن ها بهترین مسیر را برای طراحی و بهترین ترکیب رنگ را متناسب با بزینس شما پیشنهاد بدهند.

نتیجه گیری:

بهترین و اساسی ترین راه تبلیغات و بازاریابی، طراحی لوگو حرفه ای می باشد؛ بهترین راه برای اینکه بتوانید کسب و کارتان را در بین رقبا و مخاطبانتان شناخته تر کنید، طراحی آرم مناسب و جذاب است. اگر بهترین خدمات را هم داشته باشید تا زمانیکه نتوانید بازاریابی کنید مشتریانتان شما را پیدا نخواهند کرد؛ بنابر اولین قدم برای درخشیدن و موفق شدن طراحی لوگو مناسب می باشد.

لوگو سه بعدی به دلیل قوی بودن در بین دیگر لوگو ها ، می توانید ابزاری مناسب برای اعتبار بخشیدن و شناخته شدن برندتان باشد. شما می توانید با طراحی لوگو مناسب در فضای واقعی و مجازی کسب و کارتان را به صورت حرفه ای معرفی و در ذهن کاربر ثبت کنید.

برای شروع توصیه می کنیم ابتدا کلیه مقالات مرتبط با بحث لوگو و انواع آن را مطالعه کرده و سپس به دنبال جدید ترین طرح و رنگ باشید. این قدم هرچند به ظاهر کوچک در بیزینس و آینده آن می تواند تاثیر مثبت زیادی داشته باشد.

توصیه می کنیم به صفحه نمونه کار تیم ریگل در مبحث طراحی لوگو سر زده تا بهتر با انواع طرح ها و ترکیب رنگ ها آشنا شوید و میتوانید برای سفارش طراحی لوگو با شماره 09145234891 در ارتباط باشید.

مشاوره با کارشناسان 09126364208
09216803273