معروف ترین لوگو های جهان

معروف ترین لوگو های جهان

معروف ترین لوگو های جهان:

در مقاله های قبلی منتشر شده در تیم ریگل با انواع لوگو ها و معرفی کامل لوگو آشنا شدیم در مقاله های بعدی قصد داریم بحث لوگو را جزئی تر بررسی کنیم، در این مقاله معروف ترین لوگوها در جهان می پردازیم و آنها را از نظر ساختار و ویژگی مورد بررسی قرار خواهیم داد.

  • لوگو اپل(: (apple

لوگو اپل از نظر بسیاری از طراحان و گرافیستان، حرفه ای ترین و با کیفیت ترین نوع لوگو در بین رقبایش می باشد، لوگو اپل هیچ ارتباطی با نوع بیزینس و خدماتش ندارد، چیزی که بسیاری از صاحبان کسب و کار ها بر آن اصرار دارند طراحی لوگو متناسب با نوع بیزینس آنهاست، در حالیکه لازم به ذکر است قانون خاصی برای ارتباط لوگو با کسب و کار وجود ندارد؛ چیزی که در این میان لوگو اپل را متمایز و موفق کرده است میزان بالای کیفیت محصولاتش است.

معروفترین لوگو های جهان

  • لوگو پینترست:

یکی دیگر از لوگوهای حرفه ای موفق در سطح جهان، لوگو پینترست می باشد؛ در طراحی این نوع لوگو از کلمه pin  به معنای درج استفاده شده است، کاربران با استفاده از وب سایت قدرتمند این شرکت قادر به قرار دادن و شخصی سازی لینک های مورد علاقه خود در صفحه های شخصیشان هستند.

 

لوگو پینترست

  • لوگو ال جی:

لوگو ال جی ، از ترکیب نام بیزینش در طراحی بهره برده است، در طراحی از حرف G به صورت دایره وار، و از حرف L برای طراحی بینی آن استفاده شده است؛ برند ال جی برندی معتبر و قدیمی می باشد.

لوگو ال جی

  • لوگو shelter

این نوع متعلق به موسسه خیریه در کشور خارجی می باشد، این موسسه به افراد بی سرپرست و بی خانمان کمک می کند به همین دلیل در طراحی آن حرف h  را به صورت خانه مانند طراحی کرده اند.

لوگو شلتر

  • لوگو آمازون

لوگو آمازون موفق ترین و به روز ترین لوگو در سطح جهان می باشد، این بیزینس موفق بزرگترین فروشگاه آنلاین را در سطح جهان از آن خود کرده است. طراحی لوگو آمازون به صورت حرفه ای اما در عین حال ساده صورت گرفته است. در طراحی ان از یک فلش زرد رنگ برای سرزنده تر کردن لوگو و همچنین ایجاد حس لبخند و شادی برای مشتری، استفاده شده است.

 

لوگو آمازون

ما در این مقاله 5 نمونه از موفق ترین لوگو معروف جهان را برایتان بازگو کرده ایم، قطعا در سطح جهان لوگو های موفق دیگری نیز وجود ندارد که از آوردن نام تمامی آنها عاجز هستیم...

شما صاحبان بیزینس نیز می توانید همانند دیگر بیزینس ها حرفه ای و موفق باشید. کافیست پایه ای ترین اقدام یعنی همان طراحی لوگو را انجام دهید. برای ثبت و سفارش طراحی لوگو حرفه ای می توانید نمونه کار های ما را در تیم آژانس دیجیتال مارکتینگ ریگل مشاهده کرده و لوگو موردنظر خود را سفارش دهید.

سیاست اصلی تیم ریگل، ارائه بهترین خدمات و پشتیبانی قوی به شما عزیزان است. ما از ابتدا تا انتهای پروسه موفقیت، در کنارتان خواهیم بود و مانند یک حامی دلسوز شما را راهنمایی خواهیم کرد تا جاده موفقیت را با لذت هرچه تمام تجربه کنید.

 

مشاوره با کارشناسان 09126364208
09216803273