معرفی لوگو انتزاعی

معرفی لوگو انتزاعی

همانطور که همه ما می دانیم برای رقابت و دیده شدن هرچه بیشتر بیزینستان، نیازمند ابزارهای بازاریابی و تبلیغاتی قدرتمندی هستید؛ یکی از مباحث مهم و پایه ای برای عرصه رقابت داشتن لوگو مناسب می باشد، ما در تیم ریگل مقاله های متعددی از جمله لوگو نوشتاری، لوگو تصویری، لوگو مسکات، لوگو ترکیبی و ... پرداختیم.

تلاش تیم ریگل از جهت ارائه مقالات بر این بوده است تا شما کاربران ابتدا به صورت کاملا تخصصی لوگو ها و انواع مختلف آن را بشناسید تا بتوانید بهترین طرح و استایل را برای طراحی لوگو خود داشته باشید.

در ادامه بحث به صورت کاملا تخصصی لوگو انتزاعی را برای شما کاربران و دنبال کنندگان مجموعه ریگل شرح می دهیم:

سرفصل های مبحث امروز به شرح زیر می باشد:

  • لوگو انتزاعی چیست؟
  • ویژگی های لوگو انتزاعی:
  • معایب و مزایا لوگو انتزاعی:
  • کاربرد لوگو انتزاعی در کسب و کار شما
  •  

معرفی جامع لوگو انتزاعی :

 

اصولا لوگو انتزاعی از رنگ ها، اشکال هندسی و در مواقع نیاز از حروف وفونت ها استفاده می شود این عناصر هنری دست به دست هم می دهند تا لوگویی جذاب و با معنی را متناسب با کسب و کار شما بسازند.

لوگو انتزاعی به دلیل وجود عناصر مختلف در آن و پیچیدگی در ارتباط دادن عناصر به یکدیگر دارای امری دشوار در طراحی است.

از عوامل محبوبیت لوگو انتزاعی می توان به سادگی در انتقال مفاهیم و تاثیرگزاری زیاد در احساسات کاربر اشاره کرد، وجود این عوامل قوی باعث شده لوگو انتزاعی از قدرتمند ترین لوگو های جهان باشد.

در ادامه به بررسی ویژگی های لوگو انتزاعی می پردازیم:

اولین ویژگی مثبت لوگو انتزاعی، ماندگاری در ذهن و چشم کاربران است، لوگو انتزاعی ذاتا دارای جذابیت بسیار زیادی است مشروط بر اینکه طراحی آن طبق قوانین و دارای هارمونی رنگ مناسبی باشد.

دومین ویژگی لوگو انتزاعی زیبایی و جذابیت آن در دنیای بصری است؛ لوگو انتزاعی به دلیل ترکیب عناصر مختلف و همچنین تنوع طرح بسیاری از افراد را مجذوب خود می کند؛ لوگو انتزاعی اگر به درستی طراحی شود می تواند برند شما را تا چندین پله بالاتر ببرد.

ویژگی بعد لوگو انتزاعی،  به روز بودن آن طبق آخرین تکنولوژی جهان است، لوگو انتزاعی از دیگر لوگو های موجود بهترین و به روز ترین تکنولوژی جهان را دارد.

پس می توان تا به اینجای بحث نتیجه گرفت لوگو انتزاعی به روز ترین و حرفه ای ترین لوگو برای ثبت و معرفی برند شما می باشد.

مزایا لوگو انتزاعی:

 

تا به اینجای بحث از برخی مزایای لوگو انتزاعی آشنا شده ایم، اما قعطا مزایای لوگو انتزاعی به چند ویژگی ختم نخواهد شد...

از دیگر مزایای این نوع لوگو محبوب می توان به ساده بودن آن اشاره کرد، اگر به چند نمونه لوگو انتزاعی نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد لوگو انتزاعی از ساده ترین اشکال و ایکون ها برای طراحی بهره مند است.

همیشه سادگی می تواند تاثیر بهتری را روی کاربران داشته باشد، فرض کنید لوگویی پیچیده را طراحی و به کاربرانتان معرفی کنید، این پیچیدگی در طراحی و عمل نه تنها باعث انتقال مقصود و مفهوم نخواهد شد بلکه باعث خستگی و زدگی کاربران نیز خواهد شد.

چند نمونه از معروف ترین لوگو های انتزاعی در سطح دنیا:

 

اصولا لوگو انتزاعی با خواص و ویژگی هایی که دارد می توان مطمئن بود که بهترین نتایج را در بازاریابی خواهد داشت، از جمله بهترین لوگوهای معروف و محبوب در جهان می توان به آدیداس، پیسی کولا، ... اشاره کرد. این لوگو از اشکال و المان های بسیار ساده توسط طراحان خلاق طراحی شده اند.

همین اقدام ساده و قوی توانست این بیزینس ها را در مدت زمان کمی به موفقیت حیرت انگیزی برسانید.

به شما این نوید را می دهیم کسب و کار شما تا موفقیت فقط یک قدم فاصله دارد...

 

نکات مهم در طراحی لوگو انتزاعی:

 

طبیعتا در طراحی لوگو فاکتور های مهمی وجود دارد ما در اینجا به چند نمونه فاکتور مهم اشاره می کنیم؛ فاکتور های مهم از جمله رواشناسی رنگ؛ هارمونی و ترکیب رنگ مناسب در طراحی لوگو نقش اساسی دارد؛ اگر لوگویی که طراحی می کنید رنگ های نامناسبی داشته باشد باعث خستگی چشم کاربر و درنتیجه شکست در معرفی برندتان خواهد شد.

فاکتور مهم بعدی، سادگی و جذابیت لوگو می باشد؛ توجه کنید نباید تجمل گرایی و پیچیدگی باعث شود کاربران مفهوم و نوع برند شما را گم کنند و اصلا متوجه آن نشوند، سعی کنید تا حد امکان سادگی و جذابیت لوگو خود را حفظ کنید.

همیشه سعی کنید چیزی را طراحی کنید که بیشترین معنی و مفهوم را به کسب و کار شما داشته باشد، تا بتوانید آسان تر برندتان و نوع خدماتی را که ارائه می دهید به دیگران معرفی کنید.

رعایت همین اصول ساده و مهم می تواند بهترین لوگو ها و آرم ها را برای بیزینس شما بسازد.

سخن آخر...

در این مقاله سعی کردیم مطالب کلی مورد نیاز جهت آشنایی و انتخاب لوگو انتزاعی را برای شما شرح دهیم، اگر شما نیز مانند بسیاری از بیزینس ها موفق در حال تلاش برای شناخته شدن هستید ما طراحی لوگو انتزاعی را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

شما عزیزان می توانید ابتدا به صفحه نمونه کار لوگو ما مراجعه کرده و پس از بررسی نمونه کار ها لوگو خود را به ما بسپارید؛ تیم آژانس دیجیتال مارکتینگ ریگل در بهینه ترین زمان ممکن و همچین هزینه معقول، حرفه ای ترین لوگو ها را برای شما طراحی خواهد کرد.

مشاوره با کارشناسان 09126364208
09216803273