چرا ما به لوگو نیاز داریم؟

چرا ما به لوگو نیاز داریم؟

چرا ما به لوگو نیاز داریم؟

ممکن است این سوال به ذهن شما نیز خطور کرده باشد، لوگو چیست و چه اهمیتی دارد؟

در واقع اگر بخواهیم به ساده ترین زبان لوگو را تعریف کنیم، لوگو یک نماد متشکل از آیکون ها، حروف، تصاویر و ... است که در جهت معرفی کسب و کار و نوع خدماتی که ارائه می دهید طراحی می شود.

ما در این مقاله به صورت تخصصی تر و جامع تر میزان تاثیر لوگو در کسب و کار و همچنین میزان کمک آن به شناخته شدن برندتان، می پردازیم تا از این پس بتوانید بهترین اقدامات را در جهت پیشرفت کاری خود داشته باشید.

لوگو چه کمکی می کند؟

لوگو تنها به جنبه زیبایی و جذاب بودن آن محدود نمیشود، اگر بخواهیم به صورت دقیق تر بررسی کنیم لوگو، ابزاری نمایشی و قدرت مند در راستای ثبت برند در ذهن مخاطب و در پله بعدی ثبت اعتماد سازی بین مشتری و شما می باشد.

به یاد داشته باشید لوگو حرفه ای می تواند شما را در بین رقابیتان تا چندین پله جلوتر بیندازد. سعی کنید لوگو خود را به صورت ساده و به روز طراحی کنید،  سادگی در عین حرفه ای بودن باعث می شود مفهوم و نوع بیزینس شما به مشتری آسان تر صورت گیرد، اگر لوگو پیچیده و بیش از حد نرمال انتزاعی باشد ممکن است کاربران قدرت تشخیص نوع کسب و کارتان را نداشته باشند، چنین امری نه تنها جنبه مثبت ندارد بلکه می تواند در مواردی تاثیر منفی نیز داشته باشد.

 

لوگو شما را معرفی می کند.

چرا به لوگو نیازداریم

همان طور که در بحث اشاره کردیم لوگو می تواند نوع خدمات، نوع کسب و کار، نوع محصول و ... را به مخاطب معرفی کند، به طور مثال در ارگان های آموزشی، در طراحی لوگو از تصاویر و آیکون های کتاب و مطالعه استفاده می شود، این ترفند به مخاطب نشان می دهد این ارگان قصد آموزش و تعلیم را دارد.

با مثال دیگری اهمیت این موضوع را برای شما شفاف تر می کنیم، موسسه wid Heart  در حوزه نوشتن رمان های عاشقانه در حال فعالیت است، این موسسه روی لوگوی حک شده در روی جلد کتاب از آیکون قلب استفاده کرده است چنین طراحیی به مخاطب پیغام می دهد که رمان در حیطه موضوعات عاشقانه است.

لوگو باعث شناخت بیزینستان می شود.

از نظر روانشناختی لوگو دارای جلوه بصری خاصی برای کاربر می باشد. اگر لوگو را مرتبط با نوع کسب و کارتان انتخاب کنید می تواند تاثیرات فوق العاده ای را در معروف شدن هرچه بیشتر برندتان داشته باشد؛ به عبارت دیگر شما با استفاده از لوگو برندتان را به دیگران می شناسانید و به آنها این مفهوم را منتقل می کنید که آماده خدمت رسانی و ارائه خدماتتان به آنها هستید.

تا به اینجای بحث می توان نتیجه گیری کرد که پایه ترین و محکم ترین ابزار تبلیغاتی برای ثبت برند داشتن لوگو مناسب می باشد.

اگر هنوز برای طراحی لوگو اقدام نکرده اید می توانید در همین لحظه با کارشناسان تیم ریگل تماس گرفته تا مشاورین بهترین راه و مسیر را برای شما مشخص کنند و بهترین لوگو را برای شما به ثبت برسانند.

توجه کنید قبل از اینکه لوگو خود را انتخاب کنید باید نوع لوگو موردنطر را نیز تشخیص دهید؛ ما در مقاله هایی که منتشر کردیم انواع لوگو تصویری، لوگو نوشتاری، لوگو ترکیبی و ... را به صورت مفصل برای شما شرح دادیم، پیشنهاد می کنیم ابتدا به مقالات مراجعه کنید و پس از بررسی دقیق لوگو مرتبط با نوع بیزینستان را انتخاب کنید.

تیم آژانس دیجیتال مارکتینگ ریگل این اطمینان را به شما می دهد با داشتن لوگو و نشان دادن اهمیتتان به برندتان همیشه از رقبایتان چند پله بالاتر باشید.

در ادامه بحث سعی می کنیم نکات مهم و مباحث کاربردی در داشتن لوگو را پیوسته برای شما شرح دهیم.

ماندگار بودن و ثبت همیشگی در ذهن کاربر

لوگو در واقع یک پل بین شما و کاربرانتان است آنها از طریق  لوگو شما را پیدا کرده، حتی گاهی که نوع کسب و کارتان را فراموش کنند با دیدن لوگویتان کاملا در خاطرشان نوع بیزینستان زنده می شود.

اگر لوگو انعطاف پذیر و جذاب باشد کاربران به آنها علاقه مند شده و شکل لوگو را برای همیشه به ذهن خود می سپارند.

در واقع می توان از بحث این نتیجه گیری را نیز حاصل کرد که لوگو یک ابزار برای شناسایی شما و کسب و کارتان است.

کلام آخر...

در این مقاله سعی کردیم بهترین نکات و موضوعات را در رابطه با طراحی لوگو و میزان اهمیتی که برای هر کسب و کاری دارد را به صورت زبان عامیانه بیان کنیم.

اکنون شما کاربران عزیز به صورت اصولی با لوگو و تاثیر آن آشنا شده اید، همان گونه که شرح دادیم لوگو شناسنامه برند شما است. داشتن اهمیت و تاثیر لوگو بر هیچکس پوشیده نیست، لوگو یک اقدام حیاتی و واجب برای رونق و پیشرفت بیشتر کسب و کار شما است.

اما نگران نباشید! تیم ریگل مجموعه ای از بهترین متخصص ها و طراحان برتر کشور را می باشد، کافیست با شماره های درج شده در صفحه تماس حاصل فرمایید، مشاورین ما مثل یک حامی دلسوز و حرفه ای از مرحله سفارش تا مرحله طراحی و تحویل کنار شما خواهند بود و شما را یاری خواهند کرد تا بهترین نتیجه را برای بیزینستان تجربه نمایید.

امیدواریم بتوانیم در راستای پیشرفت کسب و کار و بهبود وضعیت کاریتان تاثیر مثبتی را داشته باشیم.

برای مشاهده نمونه کارهای لوگودیجیتال مارکتینگ ریگل برروی لینک زیر کلیک کنید.

https://www.rigel.ir/طراحی-لوگو

 

 

مشاوره با کارشناسان 09126364208
09216803273