مزایای داشتن وب سایت برای یک کسب و کار های نوپا

مزایای داشتن وب سایت برای یک کسب و کار های نوپا

در این عصر که فناوری دیجیتال و اینترنت بر نحوه زندگی و کار ما تأثیر گذاشته است ، دانستن اینکه تعداد بسیار کمی از صاحبان مشاغل کوچک دارای وب سایت هستند ، بسیار  عجیب و نگران کننده است.

باورش سخت است که فقط 46٪ از مشاغل کوچک دارای وب سایت هستند. جالب است وقتی متوجه شوید افراد 6 ساعت در روز را در اینترنت می گذرانند.

براساس نتایج نظرسنجی سال 2014 ، 41٪ از صاحبان مشاغل کوچک اظهار داشتند که فکر نمی کنند به طراحی وب سایت احتیاج دارند. معنای آن این است که آنها احتمالاً از مزایای داشتن وب سایت برای تجارت کوچک خود اطلاع ندارند.

 

1- اعتبار کسب و کار را بهبود ببخشید

یک روش ساده برای مشاهده یک وب سایت این است که آدرس تجارت آنلاین شماست. این جایی است که مشتریان ، مشتریان و همکاران شما برای یافتن شما در اینترنت می روند.

 

صفحه اصلی وب سایت شما پیشنهاد ارزش تجاری شما را مشخص می کند ، صفحه درباره ما در مورد کسب و کار شما به بازدیدکنندگان می گوید و صفحه تماس با ما نحوه ارتباط با شما را به همه اطلاع می دهد.

این مشاغل اعتبار شما را بهبود می بخشد. این به کسب و کار شما هویت می بخشد و اثبات مجازی وجود آن است.

 

گمان نکنید که یک صفحه شرکت در اینستاگرام برای ایجاد اعتبار شما کافی است. یک نظرسنجی در سال 2015 نشان داد که 84٪ از مصرف کنندگان بر این باورند که داشتن یک وب سایت اعتبار شما را بیش از یک صفحه رسانه های اجتماعی بیشتر می کند.

داشتن وب سایت به این معنی است که دامنه خود را دارید. در همین نظر سنجی ، 65٪ از پاسخ دهندگان ایمیل معتبرتر از یک ایمیل معتبرتر از یک ایمیل عمومی را در نظر می گیرند.

 

2-تجارت خود را بسازید

قبل از اینکه فناوری پهنای باند در سال 2004 گسترده شود ، وب سایت ها عمدتا برای اهداف بازاریابی و اطلاعاتی مورد استفاده قرار می گرفتند. عملکرد یک وب سایت بیشتر شبیه بروشور است. شما یکی قرار دهید تا از رقابت جلوتر بماند. اما فکر و هدف زیادی در مورد این محتوا وجود نداشت.

با رشد اینترنت ، تأثیر رسانه های اجتماعی و محبوبیت دستگاه های تلفن همراه ، این وب سایت به ابزاری اساسی برای ایجاد تجارت شما تبدیل شده است.

وب سایت راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن داستان شماست. به مخاطبان خود بگویید که چرا این کار را شروع کرده اید ، اهداف خود و آنچه را که امیدوارید با آن به نتیجه برسانید.

مشتری بگیرید - 36٪ از مشتریان ترجیح می دهند با مشاغل دارای وب سایت معامله کنند. در مقابل ، فقط 21٪ با مشاغل بدون وب سایت کار خواهند کرد.

یک وب سایت به شما این زمینه را می دهد تا تجربه و تخصص خود را برجسته کنید.

تیم خود را پیدا کنید - آیا به دنبال افرادی هستید که به شما در اداره کار خود کمک کنند؟

صفحه شغلی را در وب سایت خود تنظیم کنید که نامزدهای احتمالی بتوانند فرم درخواست را پر کرده و رزومه خود را ضمیمه کنند.

3-حضور در فضای آنلاین خود را تقویت کنید

این یک واقعیت آماری است که ذهن شما را به باد خواهد داد:

از 7.4 میلیارد نفر در این جهان ، 3.5 میلیارد نفر یا 47٪ هر روز آنلاین هستند. آنها در جستجوی اطلاعات ، به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی یا خرید در وب سایت های تجارت الکترونیکی هستند.

انتظار می رود با وابستگی روزافزون جهان به فناوری موبایل برای جستجوی اینترنت ، این تعداد رشد کند. امروزه تخمین زده می شود 2.3 میلیارد تلفن هوشمند در سراسر جهان وجود داشته باشد. اما پیش بینی می شود در سال 2020 تعداد کل تلفن های هوشمند به 6.1 میلیارد برسد.

اگر تجارت کوچک شما وب سایتی نداشته باشد ، توانایی آن را برای درآمدزایی تضعیف خواهید کرد. و نه فقط هر وب سایتی. اما یک وب سایت پاسخگو به تلفن همراه ، وب سایتی که توسط دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی قابل دسترسی است. از نظر آماری ، 65٪ از ترافیک آنلاین از طریق دستگاه های تلفن همراه حاصل می شود.

یک وب سایت پاسخگو به تلفن همراه به شما کمک می کند از طریق روش های زیر از فرصت های موجود در اینترنت استفاده کنید:

 بهبود رتبه بندی جستجو - با بهینه سازی صفحات وب ، یافتن مطالب شما برای افراد آسان تر خواهد بود.

تولید محتوا - محتوای مرتبط ، منحصر به فرد و قابل استفاده ایجاد کنید و آنها را از طریق کانال های مختلف مانند رسانه های اجتماعی و سایت های وبلاگ توزیع کنید. افرادی که محتوای شما را دوست دارند مایلند درباره شما اطلاعات بیشتری کسب کنند و از وب سایت شما بازدید کنند.

24/7 شب باز - برخلاف تجارت آجر و ملات که از 9 تا 5 فعالیت می کند ، یک وب سایت هرگز مغازه ها را تعطیل نمی کند. ساعت 24/7 ، حتی در روزهای تعطیل نیز باز است.

انعطاف پذیری کسب و کار را معرفی کنید - اگر نمی خواهید فرصت ها را از دست دهید ، خدمات مشتری را به خارج از سازمان برسانید و از نمایندگان خود بخواهید همه نگرانی ها و سوالات را از طریق پشتیبانی چت یا ایمیل در وب سایت شما مدیریت کنند.

4- با بازار خود رابطه قوی برقرار کنید

یک تجارت طبق تعریف موجودی زنده و تنفس است. وفاداری زمانی محقق می شود که مشتریان بدانند با شرکتی روبرو هستند که نیازهای آنها را درک می کند و نه فقط شرکتی که می خواهد سود ببرد.

به بازار اطلاع دهید "شما کی هستید". در خارج از صفحه اصلی و درباره ما ، می توانید یک صفحه وبلاگ تنظیم کنید که بتوانید افکار و ایده های خود را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

نیازهای بازار خود را برطرف کنید. با تشویق مخاطبان برای ارسال نظر در وبلاگ های خود ، از مخاطبان خود دعوت کنید تا شما را درگیر خود کنند. فرم های نظرسنجی را در خود جای دهید و از مخاطبان خود بخواهید که در آن شرکت کرده و نیازهای خود را منتقل کنند.

بازار تجارت خود را آموزش دهید. از قانون 80-20 استفاده کنید 80٪ از مطالب شما باید قابل استفاده یا مربوط به نیازهای مخاطبان شما باشد در حالی که 20٪ باید به آنها در مورد تجارت شما آموزش دهند.

خدمات مشتری را بهبود بخشید. علاوه بر ایمیل ، رسانه های اجتماعی ، تلفن همراه و تلفن ثابت ، پشتیبانی از چت را به عنوان خیابان 5 برای خدمات مشتری نصب کنید. این گزینه به کاربران نهایی شما امکان می دهد تا نگرانی ها و سالات خود را بازگو کنند.

5-داشتن وب سایت ، راه کارآمد برای ارتقا تجارت خود

اگر هنوز از اشکال سنتی بازاریابی استفاده می کنید ، منابع ارزشمند ، وقت و هزینه خود را هدر می دهید. فرم های سنتی شامل بیانیه های مطبوعاتی ، تبلیغات چاپی ، آگهی ها و توزیع مواد خرید می باشد.

در حالی که هنوز محبوب است ، روشهای سنتی هزینه بیشتری دارند و زمینه کمتری را پوشش می دهند. همچنین ناپایدار است. آگهی ها ، پوسترها ، تبلیغات چاپی و اطلاعیه های مطبوعاتی معمولاً در سطل آشغال قرار می گیرند.

بازاریابی آنلاین سریعتر ، کارآمدتر و ارزان است. ابزارها و تکنیک های بسیاری وجود دارد که می توانید برای بازاریابی آنلاین استفاده کنید اما بدون وب سایت ، این استراتژی ها کوتاه مدت خواهند بود.

با این ابزارهای بازاریابی آنلاین ، وب سایت را مانند خورشید در نظر بگیرید که سیارات به دور آن می چرخند. تلاش های بازاریابی آنلاین شما مسیرهای ورودی را به یک مکان مقصد مشخص که وب سایت شماست ، ایجاد می کند.

 

از جمله محبوب ترین ابزارهای بازاریابی آنلاین که می توانید برای ایجاد ترافیک ورودی به وب سایت خود استفاده کنید:

رسانه های اجتماعی - از 3.5 میلیارد نفر آنلاین هر روز ، 2.34 میلیارد یا 67٪ در رسانه های اجتماعی هستند.

وبلاگ نویسی - شرکت هایی که 16 بار در ماه وبلاگ می نوشتند 4.5 برابر بیشتر از کسانی که ماهانه 0-4 پست وبلاگ می نوشتند دریافت کردند.

بازاریابی از طریق پست الکترونیکی - بازاریابی از طریق ایمیل 40 برابر موثرتر در جذب مشتری از فیس بوک است.

از فیلم ها استفاده کنید - یک ویدیو را در صفحه اصلی خود قرار دهید. یک فیلم می تواند محتوای پیام رسانی شما را سریعتر و کارآمدتر از متن ارائه دهد. ویدئو در صفحه فرود می تواند نرخ تبدیل را 80٪ افزایش دهد.

سرانجام ، بازاریابی آنلاین فرایندی پایدار است. محتوای شما هدر نخواهد رفت. به راحتی می توانید آن را به روز کنید و پس از چند ماه دوباره استفاده کنید.

مشاوره با کارشناسان 09126364208
09216803273